مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-04سياسي

فارس من| ترقی: نهادهای متولی حجاب برای مقابله با توطئه دشمن هماهنگ عمل کنند


قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به توطئه دشمن برای ترویج بی حجابی گفت: همه نهادهای متولی حجاب برای مقابله با این توطئه باید هماهنگ و یکپارچه عمل کنند.

- حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با تاکید بر لزوم هم افزایی همه نهادها و سازمان های فرهنگی در بحث اجرایی کردن قوانین مربوط به حجاب گفت: در شرایطی که دشمن تمام امکانات خود را بسیج کرده برای اینکه بحث حجاب این ارزش اجتماعی و فرهنگی و دینی را در جامعه ما معطل و کمرنگ کند، به طور طبیعی ما هم در مقابل باید حساب شده عمل کنیم.

وی افزود: ما باید همه امکانات خودمان را بسیج کنیم و با یک برنامه ریزی و هماهنگی درست در همه نهادهای قانون گذاری و متولی حوزه حجاب بتوانیم به درستی و با هوشیاری در مقابل با این توطئه دشمن عمل بکنیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه خاطرنشان کرد: به طور قطع تمام دستگاه هایی که در این زمینه مسئولیت دارند چه مسئولیت فرهنگی، چه مسئولیت امنیتی و انتظامی و چه مسئولیت قضایی و چه مسئولیت آموزشی باید همه دست به دست هم بدهند و این توطئه و مقابله را به نحوی به سرانجام برسانند که بتوانند هم نشان بدهد که نظام و جامعه ما یکدست هست  و  هم در برابر این ناهنجاری و هماهنگ ایستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ترقی: نهادهای متولی حجاب برای مقابله با توطئه دشمن هماهنگ عمل کنند

فارس من| ترقی: نهادهای متولی حجاب برای مقابله با توطئه دشمن هماهنگ عمل کنند